Serwis Klaten

Bestellen
Je kunt 24/7 terecht bij BAY LEE, jeśli jesteś ulubionym musthaves te bestellen! Gratis verzending binnen Nederland bij een bestelling vanaf 100 euro.

Betalen
U kunt bij ons veilig betalen spełnione onder andere Maestro en ideał.

Zodra wij het pakket hebben verstuurd, ontvang je van ons een bevestigingsmail met een track en trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.

Ben je niet tevreden over je bestelling? Dan kun je de bestelling retourneren door het retourformulier in te vullen en het pakket terug te sturen Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid het te retourneren binnen 7 dagen. Het is van belang dat u tijdens de bedenktijd netjes omgaat met het product en de verpakking. U kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking retour sturen. retourkosten van een product zijn voor eigen rekening. Om hygiënische redenen kunnen panty's, haaraccessoires en sieraden niet geretourneerd worden.
Schoenendozen niet beplakken en als retourdoos gebruiken bij het retourneren van de schoenen.
De retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de verzender en worden niet door ons vergoed.
Wij kunnen geen garantie geven op studs, pailletten, knopen, ritsen en sluitingen.
Het bedrag van het product, zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen na de terugzending terug betaald worden.

  • Wyprzedaż przedmiotów mogen niet geretourneerd of geruild worden.
  • Etykiety Zorg dat en etiketten nog nienaruszone zijn
  • Het artikel mag niet gedragen of beschadigd zijn!
  • Pas op met make-up: ook items met make-up vlekken worden niet retour genomen!
  • Een retourpakket mag niet dicht geniet worden, dit ivm kans op beschadiging van de producten. Indien dit wel het geval is brengen wij de kosten van het beschadigde item/de beschadigde items alsnog in rekening.

Pre-orders worden per bestelling verzonden zodra het Item binnen is.

Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over één van onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling „Klantenservice” door te geven. Dit kunt u doen na e-mail.


Onze medewerkers van de afdeling „Klantenservice” zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht zullen wij uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst te beantwoorden.

  • Er wordt géén wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.